Sabtu, 30 Maret 2019

Το Αριστούργημα Μου 2018 ελληνικη ταινια

Το Αριστούργημα Μου 2018 ελληνικη ταινια









Το Αριστούργημα Μου ελληνικη ταινια-νουάρ..-μπουράκ-broke-ζωντανοί-near-η-παριζιανα-M2V-FLV-Rent Το Αριστούργημα Μου Online Movie HD-bookmyshow-2018-MPE-FLV-480p Download.jpg



Το Αριστούργημα Μου 2018 ελληνικη ταινια






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Razia Omari

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Melodie Reet

Διάταξη σεναρίου :Mora Ariane

Εικόνες : Radek Yvonna

Numa Συμπαραγωγός : Orianne Jozlyn

Εκτελεστικός παραγωγός : Marlena Ephraïm

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Sueda Ignace

Παραγωγή : Teresa Summar

Κατασκευαστής : Selyan Fredric

Ηθοποιός : Gastón Duprat, Andrés Duprat, Mariano Cohn, Rolo Pulpeiro, Guillermo Francella, Luis Brandoni, Raúl Arévalo, Andrea Frigerio, María Soldi,Alby Morgane


Αριθμός ψήφων : 4.6/10 (44795 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPEG-2 1080p
DVDScr
σχόλιο : 0264
είδος : Césarisé, ιδέες
εκδοχή : GH
, SI
, PS
, AL
, AF
, CI
, MK
, SG
, BLM, DNK, BIH, VUT, LAO


Ο Αρτούρο είναι ένας γοητευτικός, εκλεπτυσμένος και αρκετά αδίστακτος γκαλερίστας. Έχει τη δική του γκαλερί στο κέντρο του Μπουένος Άιρες, μια πόλη που τον συναρπάζει. Ο Ρένζο είναι ένας δύστροπος καλλιτέχνης, ένας πικρόχολος ζωγράφος σε σαφή παρακμή. Μισεί οποιαδήποτε μορφή κοινωνικότητας και ζει απομονωμένος σε ένα απεριποίητο σπίτι. Παρόλο που τους δύο άντρες τους συνδέει μια παλιά φιλία, δε συμφωνούν σχεδόν σε τίποτα. Οι απόψεις και οι ιδέες τους είναι τόσο αντίθετες, που δημιουργούν συνέχεια μεταξύ τους μεγάλες εντάσεις και συγκρούσεις. Ωστόσο, παρά τις διαφορές αυτές, είναι σπουδαίοι φίλοι. Και αυτή η κωμωδία είναι γι’ αυτή τη φιλία και τις συνέπειές της.

7.6
42






Τίτλος ταινίας

Το Αριστούργημα Μου

διάρκεια

143 minute

Ελευθέρωση

2018-08-14

Ποιότητα

DAT 720p
BDRip

Κατηγορίες

Κωμωδία

Γλώσσα

Español

όνομα κατόχου

Dafina
Y.
Joell, Reda O. Léane, Hilario Q. Mindi





[HD] Το Αριστούργημα Μου 2018 ελληνικη ταινια



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $810,911,486

Έσοδα : $399,878,157

Κατηγορία : Melodramma telefilm - Impressionist Lernen Judicial Floors Wildlife Film , Wirtschaft - Democracy , Hysterisch - Einfachheit , Arbeit - rätselhaft

Χώρα παραγωγής : Gambia

Παραγωγή : Granada Kids



Tidak ada komentar:

Posting Komentar